میز کار
میزکار نمای کلی فعالیت های شما در سایت را مختصر و مفید نشان میدهد
آمار و اطلاعات اولیه: به صورت مستطیل های رنگی دیده میشود و شامل تعداد زیرمجموعه هایی که جذب کرده اید،تعداد فایل هایی که ارسال کرده اید و تایید شده اند،تعداد فروش فایل های شما توسط بازاریاب ها،سایت یا خودتان و تعداد بازاریابی هایی که توسط شما انجام شده است.
موجودی فعلی: موجودی لحظه ای شما که مجموع درآمد های حاصله شما از فروش فایل بازاریابی فایل و زیر مجموعه های شما است را نشان میدهد که در صورت بالاتر بودن از حداقل موجودی (درحال حاظر 8 هزار تومان) از بخش درآمد شما قابل برداشت میباشد.
آمار درآمد: میزان درآمد شما در طول هفته را به صورت نموداری نشان میدهد و میتوانید درآمد خود را در روز های مختلف هفته با هم مقایسه کنید.
آمار مالی شما: شرح کاملی از فعالیت های مالی شما شامل موجودی، تعداد فایل های تایید شده و فروخته شده، تعداد بازاریابی و زیرمجموعه ها،درآمد تفکیک شده حاصل از فروش بازاریابی و زیرمجموعه ها و همچنین درآمد کل است شما میتوانید از این بخش بر درآمد ها و فعالیت های مالی خود نظارت داشته باشید.
اطلاعیه ها: این بخش شامل اطلاعیه های مدیریت سایت خطاب به همه بازاریاب ها و فروشندگان است و با سه رنگ قرمز(خیلی مهم) آبی کم رنگ(کم) و سفید (متوسط) مشخص میشود که درجه اهمیت هر کدام را شان میدهد.

مدیریت فایل ها
از
این بخش کاربر میتواند به ارسال و مدیریت فایل های خود بپردازد

افزودن فایل: اضافه کردن فایل های ارزشمند به سایت برای فروش که قبلا به صورت کامل در راهنمای فروش فایل توضیح داده شده است که میتوانید مطالعه کنید.
لیست فایل ها: فایل های که قبلا اضافه شده،که از این قسمت میتوانید به ویرایش و مدیریت آنها بپردازید.نحوه مدیریت و ویرایش فایل ها به طور کامل در در راهنمای فروش فایل توضیح داده شده است که به جهت اختصار از توضیح دادن آن خودداری میکنیم.
لیست پیام : شامل نظرات دریافتی و شکایات خریدارن سایت از فایل های کاربر میباشد.
کسب درآمد با بازاریابی

کد های کسب درآمد: بازاریاب میتواند از این بخش لینک بازاریابی مخصوص به خود را از سایت بگیرد و در صورت ورود خریدار از لینک بازاریابی شما هر خریدی که انجام دهد سود بازایابی آن به شما تعلق میگیرد حتی اگر همان لحظه خریدی انجام نگیرد اطلاعات سایت به مدت یک ماه در کامپیوتر شخص ذخیره میشود و تا یک ماه بعد از ورود به سایت با لینک بازاریابی مخصوص شما اگر آن شخص خریدی انجام بدهد سود آن به شما تعلق میگیرد.
این بخش شامل روش های مختلف دریافت لینک فایل ها است که به طور مفصل در بخش راهنمای بازاریابی توضیح داده شده است.
لیست کد های فایل ها: کاربر از این قسمت میتواند از میان کل فایل های سایت با جستجوی حرفه ای فایل مورد نظر خود را پیدا کرده و لینک بازاریابی مخصوص آن فایل و یا کد پست ثابت اچ تی ام ال آن فایل را به دو صورت مختلف دریافت کند.
لیست زیر مجموعه ها: از این بخش میتوانید تعداد زیر مجموعه های خود را به همراه کاربری آنها ببینید.
پشتیبانی
با
کمک این بخش بازاریابان و فروشندگان میتوانند تیکت ارسال کرده و با بخش پشتیبانی یا مدیریت سایت تماس برقرار کنند و در صورت نیاز به کمک انتقاد یا پیشنهاد و یا مشکل در سایت آن را با ما درمیان بگذارند.

ارسال تیکت: برای ارسال تیکت به ترتیب باید بخش های مشخص شده در فرم را تکمیل کرد
اولویت: میزان مهم بودن تیکت را مشخص میکند و سه گزینه خیلی زیاد،متوسط و کم قابل انتخاب است به طور مثال مشکل در درگاه پرداخت بانکی در درجه "خیلی زیاد" و پیشنهادات و انتقادات در درجه "متوسط" و "کم" قرار میگیرند.
بخش مربوطه: بخشی که پیام شما به آن بخش ارتباط دارد به طور مثال تیکت با موضوع تاخیر در پرداخت به "بخش مالی" ، سوال و انتقاد "بخش کاربران" و پیشنهادات به "تیم توسعه و طراحی" مربوط می شود.
عنوان تیکت: موضوع تیکت شما که باید حداکثر در 8 کلمه بیان شود
توضیحات: توضیح کامل پیرامون مشکل مربوطه و یا انتقاد و پیشهاد مورد نظر را در این بخش باید اضافه کرد.
فایل ضمیمه: در صورتی که تیکت مربوطه نیاز به ارائه عکس یا فایل داشته باشد از با کمک این قسمت میتوان فایل یا عکس مزبور را از کامپیوتر یا مدیریت فایل های موبایل انتخاب و همراه فایل ارسال کرد.
ارسال انصراف: با زدن دکمه ارسال تیکت مزبور به پشتیبانی ارسال میشود و دکمه انصراف به معنی انصراف شما از ارسال تیکت و بازگشت به لیست تیکت ها است.

لیست تیکت ها:در این قسمت میتوانید وضعیت تیکت های ارسالی فعلی و قبلی را ببینید و پاسخ پشتیبانی را مشاهده و در صورت لزوم دوباره در همان تیکت پاسخ دیگری در جواب ارسال کنید.
وضعیت تیکت ها : وضعیت "در انتظار پاسخ" یعنی شما درخواستی ارسال کرده اید و به پشتیبانی سایت رسیده و باید منتظر دریافت پاسخ از از آن باشید پس از دریافت پاسخ به رنگ سبز و "پاسخ داده شده" تغییر میکند
درصورتی که وضعیت "بسته شده" باشد یعنی این موضوع حل شده و تیکت بسته شده و شما نمیتوانید در آن تیکت چیزی بنویسید و در صورت لزوم باید تیکت جدید باز کنید.
در حال تکمیل...