امروزه به سبب توسعه ابزارها و پلتفرمهای هوش کسب و کار، برای دریافت بینش از دادهها نیازی نیست که کاربران متخصص و حرفهای باشند.
روانشناسی در طراحی استراتژی جذب مشتری نقش مهمی دارد که کسی نمیتواند آن را نادیده بگیرد.
توریسم درمانی (گردشگری سلامت)، از صنایع مطرح و مفید برای اقتصاد کشور ها به حساب می آید که در حوزه کارآفرینی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار، ارز آوری و ثروت آفرینی برای کشور ها نقش بسیار موثری بازی می کند.
آئودی شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد و مدلهایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر میباشند، تولید میکند.
کمپانی ولوو یکی از برندهای خودرویی است که سهم بزرگی در شکلگیری خودروسازی در جهان دارد؛ زیرا فعالیتهای این برند تنها به تولید اتومبیل محدود نمیشود و نقش بزرگی در صنعت ایفا میکند.
آنچه که در مورد هیوندای بسیار حائز اهمیت است، کیفیت خودروهای تولیدی یا قرار گرفتن بین ۵ خودروساز برتر دنیا نیست، بلکه رشد ناگهانی این شرکت و پیوستن به بازار جهانی در کمتر از ۳ دهه برای بسیاری از افراد غیر قابل باور می باشد.
بخش بزرگی از فروش شیائومی بصورت آنلاین انجام میشود تا محصولات با حداقل هزینههای سربار در اختیار مشتری قرار گیرند.
فروشگاههاى آیکیا ، مشتریان را به صورتى فعال درگیر فرآیند خرید مى کنند. مشتریان مى توانند لوازم را لمس کرده و آن را بردارند ، باز کنند ، روى آن نشسته و یا دراز بکشند.
مایکروسافت، نامی است که هر کاربر کامپیوتری با آن آشنا است. این شرکت با عرضهی ویندوز توانست خود را به فرمانروای بی چون و چرای صنعت کامپیوترهای شخصی تبدیل کند.
تنوع برندهای مختلف در زمینه محصولات ورزشی میتواند نقطه قوتی برای این برندها در نظر گرفته شود. نایک، آدیداس، ریباک، پوما و… در محیطی سرسخت و رقابتی در کنار یکدیگر به تولید محصولات مختلف ورزشی میپردازند